Koulupäiwä meni ihan kivasti. HÄN ei ollut koulussa, mutta en todellakaan kaivannut!! =) Just ku olin unohtanu, että HÄNEN uusi tyttöystävänsä tulee ensivuonna samalle koululle kanssamme, hänen tyttöystävänsä muistutti.. Jeijei, onnen päivä.. -.-'' Nojoo, ehkä todellisuudessa pitää myöntää, että kaipaan aikaa joka minulla oli kuukausi sitten. Mutta sitä takaisin en saa >.< Kaikki on  niiiin synkkää ja rasittavaa. Jtn hyvää sentään tapahtui tänään, nimittäin eräät ihmiset puhuivat minulle. Jippii.. o.o

 

-Sarachu-

 

Lyrikka teksti:

"Minua tuijottaa surun murtamat kasvot. Itkusta punoittavat. Ja kosteat. Käännän pääätäni hitaasti. Myös tuijottajan pää kääntyy. Purskahdan itkuun. Tiedän sen. Olen tuo tuijottaja henkilö. Minua peilistä tuijottaa omat surun murtamat kasvoni. En voi valehdella enää iteselleni. Kaikki on mennyttä. En nää enää päivää seuraavaa..."