Oon niin kyllästynyt suhun. Kait sulla aivot pitäis olla, että tajuaisit sen, mua ei kiinnosta, jos oot sattumalta työtäny kieles hänen suuhunsa! Antaisit mun olla rauhassa.. Ihan niin kuin ei muuteskaa sattuis kaikki tää... </3 Oon ihan murtunut ja sitten vielä sinä... Miksi sun piti ees muuttaa tänne!? Oisit pysyny siellä missä olitki.. Kumpa en olis ikinä tutustunu suhun.. Kumpa et olis ikinä rakastunu. Ja sun päivitykses.. MUA EI OIKEESTI KIINNOSTA! Voit päivittää mielummin sinne faceen, mistä minä en niitä nää! Tai mene sitten päin naamaan kertomaan kaikki se hänelle itselleen! //Uuuu, i love U M...// EN JAKSA!

 

-Sarachu-

 

Lyriikka teksti:

"On niin vaikeaa unohtaa rakastaan, ja on vaikeaa tunteet pakastaa. En jaksa näitä juttuja enää. Sattuu sydämeen. Sattuu sieluu. Koko elämäni lipuu puolikuolleen ruumini ylitse.. Kukaan ei enää huomaa minua... Olen täysin unohdettu ja murrettu. Kukaan ei välitä tunteistani... Se on totuus... Ja totuushan tässä tarvittiinkin."